Paranna Skype for Busineksen laatua helposti

06/06/2016

Skype for Business (entinen Lync) on suosittu yrityksien ja organisaatioiden viestintätyökalu. Kuitenkin, monen monta kertaa käyttäjät törmää laatuongelmiin, jolloin esimerkiksi puhelut katkeavat ja online-kokouksien järjestämisestä tulee painajaista. Vikojen löytäminen ja ratkaiseminen voi viedä todella paljon resursseja ja aina näitä vikoja ei edes osata tunnistaa.

Exinda esittelee ratkaisun, jolla Skype for Business -laatu nostetaan uudelle tasolle. Exindan QX Boost Skype For Business tarjoaa yhteneväisen näkymän verkkoon ja pilveen paljastaen ongelmakohdat ja pullonkaulat, jolloin ongelmanratkaisu helpottuu merkittävästi ja laatu paranee.

Exindan ratkaisu tarkkailee Skype For busineksen toimintaa aina syvältä pilvestä jokaiselle S4B-käyttäjälle ja informoi ylläpitoa mahdollisista laadun heikkenemisistä. Ongelmien sattuessa QX Boost tekee tarvittaessa toimenpide-ehdotukset sekä raportoi ylläpitoa reaaliaikaisesti.

Katso oheinen video ja ota yhteyttä Data Monitoriin kun haluat parantaa S4B:n laatua toiselle tasolle.